Dag 21 | 18 Mei Visalia - Los Banos

Gereden:
Weer:
Hotel:
Route:

Dit is een beetje een vreemde “eend in de bijt”.  Bij het plannen van de route had ik een dag over en na wat wikken en wegen hebben we besloten om een korte dag in te plannen. Het zorgt ervoor dat we morgen een iets kortere route naar San Francisco hebben en ik had dan tijd om wat andere zaken in te plannen.
2018_05_18-001
Als eerste zijn we naar Tulare gereden. Daar zit een grote outlet shopping center en we hebben daar nog wat kleding ingeslagen. Ook konden we daar de auto schoonmaken en door de wasstraat halen. Dat was ook hoog nodig…
Na 2,5 uur zijn we in de auto geklommen om naar Fresno te rijden. Er zit een kleine dierentuin en dat leek ons een leuk voor Fynn.
2018_05_18-0022018_05_18-0032018_05_18-0042018_05_18-005
De dierentuin is goed bevallen. Klein en overzichtelijk zodat je er niet heel veel tijd kwijt bent. Fynn heeft voornamelijk genoten van het eten en de speeltuin.
Rond 17.30uur zijn we vertrokken naar ons hotel.Onderweg viel het Fynn op dat er kleurtjes in de lucht waren. Tegen 18.45uur kwamen we daar aan.
2018_05_18-0062018_05_18-0072018_05_18-008
Over het algemeen zijn de mensen echt heel vriendelijk en spraakzaam maar wat een onvriendelijke dame zat achter het raam bij het hotel…….
Er kon geen (vriendelijk) woord vanaf.. De hotel kamer zelf is netjes, schoon en redelijk ruim.

Omdat we honger hadden hebben we in de avond nog een pizza gehaald in een lokaal tentje. Heerlijk die 24uurs economie.

Morgen naar San Francisco!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Judith:
    22 mei 2018
    Achter het raam bij het hotel? Haha misschien verwachtte ze wel meer dan een hallo:-p