Dag 22 | 19 Mei Los Banos - San Francisco

Gereden: 224Km
Weer: zonnig en half bewolkt 20-24graden
Hotel: Fair Bridge Hotel
Route:

Wat zagen we van te voren op tegen deze dag! Het is een soort van “mijlpaal”.
Er staat geen groot park meer in de planning en het leidt de laatste week van de vakantie in.
Enerzijds willen we naar huis, naar Dara en weer slapen in je eigen bedje. Maar anderzijds, de reis bevalt ons ook zo goed.
Vriendelijke mensen, lekker eten en een super omgeving. We hebben het er al overgehad om een hotel te beginnen hier ;)

De rit begon met een uitstap naar één van de laatste outlet shopping centers van de vakantie. We hadden de keuze uit Gilmore of San Jose. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Gilmore. Het sprak Gea meer aan en lag beter op de route.
Het was eigenlijk meer van het zelfde en we hebben nog wat spulletjes gekocht en zijn naar een uurtje weer verder gereden.
2018_05_19-0012018_05_19-002
Eerst hebben we een park opgezocht om even lekker en broodje te eten en Fynn even te laten uitrazen. We hadden geluk want toen we net ons broodje ophadden kwam de ijscoman langs.
De weg voerde ons door Silicon Valley, de plaatst van de top tech bedrijven van Amerika. We hebben een kleine uitstap gemaakt en door een deel van het Google gedeelte gereden. De grote en het aantal gebouwen kun je eigenlijk alleen maar begrijpen door er een keer geweest te zijn.
2018_05_19-003
Daarna zijn we door gereden naar het hotel. We waren mooi op tijd en Fynn heeft nog heerlijk kunnen spelen en we lagen mooi op tijd op bed.