Dag 1 | 28 april

28 april 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Gereden: 170km (ongeveer)
Weer: Heerlijk zonnetje en tussen de 18 en 26 graden
Hotel: Holiday inn express

Dat het vandaag een lange dag zou worden, wisten we uiteraard al. Alleen dat het 24 uur zou duren voordat we in het hotel zouden aankomen had ik niet verwacht.

Om 05.00 uur ging de wekker en rond 05.45 waren we op de luchthaven. Het inleveren van de bagage duurde bijna 1 uur wat we niet hadden verwacht. Toen nog door de beveiliging en paspoortcontrole. Het werd erg krap en kwamen precies op tijd aan bij de gate.
Verder een goede vlucht gehad naar Londen Heathrow.

Ook de overstap op Heathrow was de overstap krap. Op zich is dat niet erg maar dan moet je koffer er niet uit worden gekozen bij de beveiliging voor een extra check. We hadden play-doh voor Fynn meegenomen en dat zag er op de scanner uit om nader te inspecteren. Dat is niet erg maar dan moeten de mensen voor je niet in iedere koffer een belachelijke hoeveelheid medicijnen en vloeistoffen in de koffer hebben.
Na door een uitermate vriendelijke beambte te zijn geholpen moesten we alleen als de weideweer door naar het vliegtuig want het boarden was al begonnen.
Uiteraard hebben we alles gehaald en zaten we (als één van de laatste) in het het vliegtuig.

Na een vlucht van bijna 11 uur waren we op de plek van bestemming, Los Angeles.
Allebei de vluchten heeft Fynn zich voorbeeldig gedragen. Heel even, halverwege de vlucht van Londen naar Los Angeles heeft hij het wel moeilijk gehad. Heel veel geslapen hebben we niet, ik denk zo'n 2 a 3 uur op de gehele vlucht.

Bij Alamo hebben we de huurauto op gehaald. Het was zo druk dat er geen auto was van de gehuurde categorie. Wat krijg je dan, nog een slag grotere auto een chevrolet Surburban. Echt een verschrikkelijke grote bak. Al onze bagage kon in de kofferruimte en alle drie de rijen met stoelen stonden overeind (8 persoonsauto).
Je moet wat, dus deze hebben we maar meegenomen.

En dan wegrijden uit LA naar ons hotel. Onder ideale omstandigheden een ritje van 2 uur. Echter niet in LA. Ik had wel wat drukte verwacht maar dat we er 4 uur over zouden doen had ik niet verwacht.
Toen we rond 18.30uur (plaatselijke tijd)  bij het hotel aankwamen waren we alle drie echt bekaf.

Bij mij begon de auto wel wat afkeer te krijgen. A: Hij was echt verschrikkelijk groot en B: Hij had geen 4x4.

Stof tot na denken maar eerst moeten we slapen. 24 uur bezig zijn gaat ten kosten van je denk vermogen.

2018_04_28-0012018_04_28-0022018_04_28-0032018_04_28-0052018_04_28-006

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Judith:
    1 mei 2018
    Geweldige foto's! En veel plezier de rest van de reis😘😘😘