Dag 0 | 27 april

27 april 2018 - Hoogland, Nederland

Het begint al goed met het blog met een paar dagen over geslagen :D

Vrijdag zijn we rond 14.30uur onder leiding van Judith, Jeroen, Vjerra en Ab & Nannie vertrokken naar Dusseldorf Airport.
Uiteraard niet voordat we nog met Gerard en Hennie wat hadden gegeten bij ons afscheid hadden genomen.

Aangekomen in het hotel, wat pal naast het vliegveld ligt, hebben we een rondje gelopen op de luchthaven.
Wat een rust en ruimte vergeleken met Schiphol.

Daarna zijn we terug gegaan naar het hotel waar we hebben gegeten. Ab werd nog getrakteerd met een flesje cola in zijn nek door het bediende personeel.

Het was nog wat aan de vroege kant en Fynn wilde nog heel graag vliegtuigen zien dus terug naar de luchthaven naar het panoramadak.
Op het panoramadak komen was al een hele ervaring. Allereerst we moesten betalen, nadat we de kaartjes hadden bemachtigd moesten we door de beveiliging. Metaaldetector, de spullen door een röntgen scan en als je pech had nog een handmatige controle.
Het was het wel waard. Je hebt een mooi uitzicht op de gates en op de start en landingsbaan. Veel beter zicht als op Schiphol waar je de vliegtuigen bijna niet ziet opstijgen en landen.

DSC_0425

1. Fabje:
    30 april 2018
    Gelukkig is dat goed verlopen we wensen jullie hele fijne vakantie
  2. Chantal:
    30 april 2018
    Heel veel plezier en tot de volgende blog.
  3. Gerard:
    30 april 2018
    Al eerder op het blog gekeken, maar veel info via de app.
    en geniet er maar goed van.
  4. Tjeerd:
    Have fun daar!
  5. Trees kreijne:
    Lekker genieten
  6. Erik schepers:
    Geniet ervan
  7. Hennie:
    1 mei 2018
    Heel veel plezier op jullie reis
  8. Ciska:
    1 mei 2018
    Veel plezier en geniet er van.
  9. Ralph Janssen:
    3 mei 2018