Dag 12 | 9 mei - Zion -> Las Vegas

Gereden: 350Km
Weer: Zon en 30 á 40  graden
Hotel: Paris - "the strip" Las Vegas
Route:

Al een paar dagen geen blog van ons. Hopelijk zijn jullie niet ongerust geworden.
Het kost best wat tijd om te schrijven en alle foto's te plaatsen. Dus wellicht dat we er wat gaan overslaan of heel kort gaan houden.
Ook speelt het internet parten. Het is slechter als ik van te voren had verwacht.

Vandaag stond Zion - Las Vegas op de route. De route was qua lengte en tijd niet bijzonder lang en er was één uitstap gepland. De valley of fire.
Het eerste state park (van 4) van de staat Nevada.

We zijn op tijd vertrokken (dat is bij ons rond 08.30uur). Om wat tempo te maken ging het eerste stuk ging over de interstate. Binnen een korte tijd wat kilometers maken.

Onze eerste echte stop was Valley of Fire. Toen we aankwamen was het al behoorlijk warm, rond de 35 graden. Na het bezoek aan het visitor center zijn we het park in gereden. Naar mate we verder het park in reden klom de thermometer naar de 42 graden.
Met een klein windje erbij was het net een Föhn. Niet echt heel lekker in rond te lopen en een echte wandeling hebben we ook niet gedaan.
Het was voor ons de zoveelste "rode rotsen" partij en we hadden al snel genoeg van het park. Ook Fynn vond het wel goed en we zijn daarna doorgereden naar Las Vegas.
2018_05_09-0012018_05_09-0022018_05_09-0032018_05_09-004

Het was nog redelijk vroeg en we zijn daarom eerst maar gestopt bij de premium outlet shopping center. Daar hebben we wat kleren ingeslagen.
Na 1,5 uur zijn we door gereden naar ons hotel. Het hotel waar we verblijven is het Paris hotel en ligt midden op de strip.
We hebben een korte wandeling gemaakt op de Strip en hebben een lekker ijsje gegeten en hebben onze oogjes daarna toegeknepen.

1. Chantal:
    13 mei 2018
    Maakt niet uit als de verhalen iets langer duren ze zijn wel super. En ook mooie foto's