Dag 13 | 10 mei - Las Vegas

Weer: Zon, 35  graden
Hotel: Paris - "the strip" Las Vegas
Route:

[foto's volgen nog]

Las Vegas! De stad zoals je geen andere stad zult vinden.
Fynn had gisteren bij het binnen rijden de boten bij Treasure Island gezien. In 2011 werd daar nog een show gehouden maar die is een paar jaar gelden gestopt. De boten liggen er nog wel en Fynn wilde ze heel graag zien.

We zijn via het Bellagio en Caesers Palace gelopen. Beide zijn erg leuke en mooie hotels/casino's. Het Bellagio is een hotel/casino voor mensen met een dikke portemonnee. De winkels die je kunt vinden in dit hotel zijn Chanel, Louis Vitton en meer van dat kaliber. Een kamer, in de periode dat ik zocht, kostte op toen €350 per nacht.
Het Caeser Palace is voor het normalere publiek en is mooi hotel

Toen we weer buiten stonden zijn we via het Mirage naar Treasure Island gelopen. Na 5 minuten bij de boten te hebben gestaan zijn we via de andere kant van de Strip weer terug gelopen naar ons hotel.

Na een korte pauze in ons hotel zijn we doorgereden naar een ander outlet center in het zuiden van Las Vegas. Daar zijn we allemaal wel geslaagd. Fynn is 4 paar schoenen rijker, Gea een aantal shirts, 3 broeken en een paar schoenen. Ik een paar shirts, een broek en een nieuw paar schoenen.
En dan wilt Gea nog meer kleding kopen ;)

Na een hapje te hebben gegeten in het outlet center zijn we terug gegaan naar het hotel om een avondje op de strip te vertoeven. We moesten haasten naar het Mirage om daar de uitbarsting van de vulkaan mee te maken.

Toen zijn we terug gelopen naar het Bellagio waar we de fontein hebben aanschouwd. Fynn was zo onder de indruk dat hij het graag nog een keer wilde zien. Gelukkig is deze "show" ieder kwartier en konden we nog even wachten.

1. Judith:
    Heel gaaf
  2. Nannie:
    13 mei 2018
    logisch dat gea nog meer wil kopen .we hebben niet voor niets de kledingkast opgeruimd.
  3. Priscilla:
    13 mei 2018
    Heerlijk shoppen. Veel plezier.
  4. Jacqueline:
    Zoo gaaf!